Ми хочемо бути кращими, доступнішими, зручнішими для Вас, тому постійно вдосконалюємо торговельні технології, щоб задовольняти зростаючий попит і потреби людей.
Ми турбуємося про екологічність продукції і чистоту навколишнього середовища.
Ми робимо все, щоб універсами "Копійка" не тільки допомагали економити сімейний бюджет, а й заслужено користувалися Вашим довірою.
Ми будуємо довгострокові бізнес відносини, грунтуючись на взаємовигідній співпраці! Наші партнери - це компанії, які на ділі довели свій високий професіоналізм, якість пропонованого продукту і розумну цінову політику.
Ми перебуваємо в постійному пошуку компаній-Партнерів, у яких оптимізовані внутрішні процеси, а собівартість товару не позначається на кінцевій продукції. Як результат роботи - постійні акції по зниженню цін.
У нашій компанії розроблено цілий комплекс контролю якості. В умовах жорстких вимог до якості продукції ми з особливою ретельністю підходимо до вибору постачальників. Це стосується як вимог до якості сировини, що поставляється, так і до умов транспортування та зберігання.
Компанії-Партнери - це провідні українські та зарубіжні виробники, оснащені обладнанням відповідно до сучасних вимог та міжнародних стандартів.
М'ясна продукція поставляється з Одеської, Херсонської, Вінницької, Полтавської областей відомими українськими птахофабриками та племінними заводами. Продукція проходить обов'язковий ветеринарний лабораторний аналіз! Після отримання протоколу всіх аналізів видається сертифікат на дану партію товару, а продукція надходить в цех оброблення та фасування. Для фасування м'яса використовується новітня технологія вакуумної упаковки, яка дозволяє протягом тривалого часу зберегти продукцію свіжою.
Перед тим як потрапити на прилавок овочі та фрукти проходять перевірку на вміст пестицидів, важких металів і токсичних речовин у спеціальній лабораторії.
Товар на полиці магазинів надходить швидко і за графіком, щоб товар завжди був свіжим і в потрібній кількості.
В процесі продажу товару строго контролюються необхідні санітарні норми, терміни зберігання і реалізації продукції. У торгових залах встановлено найсучасніше холодильне обладнання, дотримується температурний режим.
Ми намагаємося стежити за всіма новинками на ринку. Систематично проводиться якісний аналіз товарних категорій. Ми прагнемо підтримувати оптимальний асортимент. Залежно від площі магазинів асортимент товарів варіюється від 10 000 до 20 000 позицій. Цінова політика розрахована на категорію середній клас, але в асортименті присутні позиції як першої необхідності, так і преміум класу.
Ми прагнемо надати нашим покупцям можливість комфортного придбання великого асортименту свіжих продуктів при хорошій якості обслуговування.
Ми турбуємося про екологічність продукції і чистоту навколишнього середовища.
Ми робимо все, щоб універсами "Копійка" не тільки допомагали економити сімейний бюджет, а й заслужено користувалися Вашим довірою.
Ми будуємо довгострокові бізнес відносини, грунтуючись на взаємовигідній співпраці! Наші партнери - це компанії, які на ділі довели свій високий професіоналізм, якість пропонованого продукту і розумну цінову політику.
Ми перебуваємо в постійному пошуку компаній-Партнерів, у яких оптимізовані внутрішні процеси, а собівартість товару не позначається на кінцевій продукції. Як результат роботи - постійні акції по зниженню цін.
У нашій компанії розроблено цілий комплекс контролю якості. В умовах жорстких вимог до якості продукції ми з особливою ретельністю підходимо до вибору постачальників. Це стосується як вимог до якості сировини, що поставляється, так і до умов транспортування та зберігання.
Компанії-Партнери - це провідні українські та зарубіжні виробники, оснащені обладнанням відповідно до сучасних вимог та міжнародних стандартів.
М'ясна продукція поставляється з Одеської, Херсонської, Вінницької, Полтавської областей відомими українськими птахофабриками та племінними заводами. Продукція проходить обов'язковий ветеринарний лабораторний аналіз! Після отримання протоколу всіх аналізів видається сертифікат на дану партію товару, а продукція надходить в цех оброблення та фасування. Для фасування м'яса використовується новітня технологія вакуумної упаковки, яка дозволяє протягом тривалого часу зберегти продукцію свіжою.
Перед тим як потрапити на прилавок овочі та фрукти проходять перевірку на вміст пестицидів, важких металів і токсичних речовин у спеціальній лабораторії.
Товар на полиці магазинів надходить швидко і за графіком, щоб товар завжди був свіжим і в потрібній кількості.
В процесі продажу товару строго контролюються необхідні санітарні норми, терміни зберігання і реалізації продукції. У торгових залах встановлено найсучасніше холодильне обладнання, дотримується температурний режим.
Ми намагаємося стежити за всіма новинками на ринку. Систематично проводиться якісний аналіз товарних категорій. Ми прагнемо підтримувати оптимальний асортимент. Залежно від площі магазинів асортимент товарів варіюється від 10 000 до 20 000 позицій. Цінова політика розрахована на категорію середній клас, але в асортименті присутні позиції як першої необхідності, так і преміум класу.
Ми прагнемо надати нашим покупцям можливість комфортного придбання великого асортименту свіжих продуктів при хорошій якості обслуговування.
На Власному виробництві торгової мережі «Копiйка» впроваджена міжнародна система HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point). Виробництво мережі «Копiйка» отримало Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів №UA.OD.FM.0010-18 і відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000: 2007.
В основі системи НАССР лежить впровадження механізмів контролю безпеки і виявлення потенційних небезпек (біологічних, хімічних, фізичних). Управління виробництвом організовується таким чином, щоб виключити вплив негативних факторів і мати повну інформацію про стан продукту на всіх етапах виробництва.
Впровадження системи НАССР на власному виробництві торгової мережі «Копійка» - гарантія якості і запорука безпеки продуктів, що випускаються!
В основі системи НАССР лежить впровадження механізмів контролю безпеки і виявлення потенційних небезпек (біологічних, хімічних, фізичних). Управління виробництвом організовується таким чином, щоб виключити вплив негативних факторів і мати повну інформацію про стан продукту на всіх етапах виробництва.
Впровадження системи НАССР на власному виробництві торгової мережі «Копійка» - гарантія якості і запорука безпеки продуктів, що випускаються!